Díky bočním hrotům převzatým z legendárního modelu Minion DHF, ale rozšířeným, aby poskytovaly větší oporu, zatáčí DHR II jako žádný jiný model. Středový dezén má náběžné hrany pro zlepšení akcelerace a lamely pro vytvoření plynulého přechodu při náklonu kola. Pádlovité hroty na středovém běhounu se při prudkém brzdění zařezávají do země a pomáhají udržet kolo pod kontrolou.
V kombinaci s předním pláštěm Minion DHF získáte dokonalou kombinaci pro agresivní jízdu na trailu! Plášť Minion DHF je k dispozici ve specifikacích pro trail, enduro a sjezd.
Plášť 60 TPI
Hmotnost: 1081 g
K dispozici s ochranou bočnic EXO+
Technologie Tubeless Ready (TR).
3CT
URČENÍ
Kategorie: Trail, Enduro, Downhill
Doporučené použití: Všechny trailové podmínky
Doporučená montáž: Zadní
Technologie
3C maxxterra
Mezilehlá konfigurace směsi používaná u vybraných horských pneumatik. 3C MaxxTerra je měkčí a nabízí větší trakci než 3C MaxxSpeed, přesto poskytuje lepší opotřebení běhounu a menší valivý odpor než MaxxGrip
Tubeless ready
Bezdušové pneumatiky poskytují jezdci mnoho výhod: schopnost jezdit na nižší tlak vzduchu, což zlepšuje trakci; nižší valivý odpor ve srovnání s pneumatikou s duší; a menší šance na zploštění, protože neobsahuje žádnou duši. Tekuté tmely by se měly používat pouze v následujících typech pneumatik: silniční bezdušové, dušové a tubeless ready (přípravené pro bezduš).
WIDE TRAIL
Konstrukce Wide Trail (WT) optimalizuje rozložení a profil běhounu pneumatiky na dnešních moderních širších ráfcích. Tradiční pneumatiky jsou navrženy kolem starších, užších ráfků a mohou vytvářet příliš čtvercový profil pneumatiky, což vede k méně než optimálnímu výkonu. Pneumatiky WT jsou optimalizovány pro šířku vnitřního ráfku 35 mm, ale bylo prokázáno, že fungují v rozsahu šířky vnitřního ráfku 30–35 mm, v závislosti na preferencích jezdce.
EXO+
EXO+ je středně odolná varianta ochrany proti propíchnutí od Maxxis vhodná pro všestranné trailové ježdění a lehká elektrokola. Začneme odolným pláštěm 60 TPI, přidáme naši legendární EXO ochrannou vrstvu proti propíchnutí na boční stěny a završíme to malou butylovou vložkou kolem patky. Pevný plášť a materiál EXO odvracejí poškození od kamenů a kořenů, zatímco butylová vložka chrání pneumatiku před sevřením a pomáhá předcházet poškození ráfku.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
No jo, i my máme cookies!🍪 Využíváme je k optimalizaci Vašeho zážitku na našem webu. Pokud odsouhlasíte, budete mít jistotu, že vše pojede jak má!Více info najdete zde.