Technologie silničních plášťů VITTORIA

Grafen + Silica

Spojením již osvědčených poznatků z výzkumu Grafenu se Silicou, materiálem, který specificky zlepšuje výkonnost silniční pneumatiky ve středu běhounu, dosáhla Vittoria ještě lepšího výsledku v technologii směsi. V rámci konečného vývoje produktů Vittoria byla nová Corsa N.EXT navržena s touto specifickou technologií směsi. Silika, přidaná ke grafenu, zvyšuje výkonnost pneumatiky a trvale zajišťuje delší kilometrový výkon a přilnavost, čímž dále posiluje zážitek z jízdy. Tato nová kombinace směsi navíc snižuje hmotnost pláště a zvyšuje nárůst výkonu. Laboratorní testy společnosti Vittoria prokázaly, že nová kombinace Grafenu a Silicy poskytuje následující nárůst výkonu ve srovnání s běžnou směsí:

+9 % v rychlosti/výkonu při odvalování
+32 % v přilnavosti
+21 % v odolnosti proti průrazu
delší kilometrový výkon a životnost pneumatiky

 Technologie VITTORIA_01-Tech

Grafen

Od olympijských her až po Grand Tours jsou směsi Vittoria Graphene volbou profesionálů. Žádné jiné složení výkonné směsi se nevyrovná kombinaci rychlosti, kontroly a odolnosti, kterou směsi Vittoria Graphene poskytují. Směs Graphene použitá ve středovém běhounu je vyvinuta tak, aby minimalizovala valivý odpor a průrazy a zároveň prodloužila životnost. Tato směs je odolná proti zahřívání a přitom stále poskytuje výkon, který je vítězstvím v závodech Grand Tour.

Plášť je část pneumatiky, na které leží běhoun: je zásadní pro udržení struktury pneumatiky a pro její ochranu před proražením a vnějšími vlivy. Silniční pneumatiky Vittoria jsou vyrobeny s bavlněným nebo nylonovým pláštěm. Bavlněné i nylonové obaly od Vittoria jsou špičkové kvality. Výběr závisí na potřebách jezdce.

Bavlna

Bavlněné nitě mají nejtenčí strukturu v technologii pláště pneumatiky s výhodami souvisejícími s nízkou hmotností a flexibilitou. Tato vlastnost umožňuje vývoj střívek s vyšším počtem nití na palec, až 320 TPI, pro špičková bavlněná střívka. Tato vlastnost umožňuje, aby se pneumatika přizpůsobila blíže povrchu vozovky, což zajišťuje hladší jízdu, snadnější odvalování a lepší přilnavost. Aby se zvýšila celková pevnost pláště, používá Vittoria přízi Corespun, což je zvláštní typ příze vyrobený kombinací bavlny a aramidových vláken. Bavlněné střívko Vittoria se používá pro produkty Pro Competition, což bylo prokázáno mnoha vítězstvími na Tour de France, Giro d'Italia, Vuelta a España, klasice, mistrovství světa, mistrovství Evropy a olympijské hry.

Špičkové silniční pneumatiky Vittoria používají bavlněný plášť: Corsa , Corsa Control a Corsa Speed ​​.

Bavlněné pneumatiky jsou lepší volbou, pokud hledáte:

  • Závodní výkon
  • Rychlost
  • Lehká váha

Technologie VITTORIA_Detail-Casing-Cotton-new_1

 

Nylon

Nylon je robustní a odolné umělé vlákno tradičně používané pro pevné pláště pneumatik. Nylonové nitě jsou silnější než bavlněné, takže pláště mají nižší počet nití na palec. Výhodou nylonových pouzder je, že jsou pevné a odolné, což prodlužuje životnost pouzdra. Protože se však jedná o umělé vlákno, není tak poddajné jako bavlna.

Nylonové pneumatiky, jako jsou  Corsa N.EXT ,   Rubino Pro  a  Zaffiro Pro , jsou lepší volbou, pokud hledáte robustní a odolnou pneumatiku, která poskytuje vyšší ochranu proti propíchnutí.

Nylonové pneumatiky jsou lepší volbou, pokud hledáte:

  • Trvanlivost
  • Ochrana proti propíchnutí

Technologie VITTORIA_Detail-Casing-Nylon_2

Bezdušový skládací clincher [TLR]

Nová konstrukce TLR nabízí maximální ochranu proti propíchnutí a rychlost. Používá nový robustní materiál korálků zvaný Zylon pro optimální zadržování vzduchu. Nastavení připravené k použití bezdušových plášťů je nejlehčí a nejrychlejší variantou pláště.

K dispozici pro Corsa , Corsa Control , Corsa Speed ​​(bavlněný obal); Corsa N.EXT , Rubino Pro (nylonové pouzdro).

Technologie VITTORIA_tubeless-construction_2

Skládací clincher

Prémiové bavlněné sponky Vittoria jsou ručně vyráběné a používají stejný výrobní proces a vlastnosti jako trubkové. Nejpohodlnější volba, protože tato konstrukce umožňuje opětovné použití pneumatiky v případě propíchnutí.

Všechny silniční pneumatiky Vittoria jsou k dispozici ve skládací konstrukci Clincher.

Technologie VITTORIA/clincher-construction_1

 

Galuska

The tread of Vittoria cotton tubulars is glued by hand on the casing. Tubular construction allows for puncture protection and reduced rolling resistance. Tubular is the tyre construction used by professional riders.

Available for the CorsaCorsa ControlCorsa Speed top-of-the-range models as well as for Juniores and Rally.

Technologie VITTORIA_tubular-construction

 Technologie VITTORIA_02-Tech

Nejvyšší silniční pneumatiky Vittoria používají ochranný pás umístěný mezi běhounem pneumatiky a pláštěm pneumatiky. Pás zabraňuje cizím tělesům proříznout a prorazit plášť. Pro zvýšenou pevnost a ochranu se používá i uvnitř bavlněných pneumatik. Pokrývá střední část pláště, protože právě zde se běhoun používá častěji a je zde větší pravděpodobnost propíchnutí.

Technologie VITTORIA_03-Tech

Corsa N.EXT používá další vrstvu pokrývající patky pneumatiky. Tato vrstva zabraňuje proříznutí pneumatiky na úrovni patky a zvyšuje odolnost vzduchu v bezdušové verzi.